Ytong ve Elif Yapı A.Ş. Çözüm Ortaklığı
30 Aralık 2014
Merkezi Istanbul Avcilar'da bulunan Elif Yapi, 1996 yilindan beri faaliyetlerini sürdüren köklü bir kurulus. Hizmet verdigi hazir beton, demir, çimento, kum, duvar bloklari, alçi, kireç ve yalitim ürünleri alaninda genis araç filosu ve prensipli çalisma sistemiyle müsterilerine güven veren bir yapiya sahip olan Elif Yapi, sektördeki gelismeleri sürekli takip ederek degisen ve gelisen piyasa kosullarina hizli adapte oluyor. Söktörün nabzini iyi tutan ve yenilikçi yaklasimiyla sektöre deger katmayi basaran firma, "Kaliteli ve hizli çözümler" sunma felsefesiyle dikkat çekiyor.
Insaat sektöründe saglamis oldugu hizmet kalitesi sayesinde dengeli ve bilinçli büyüyen Elif Yapi'yi rakiplerinden farkli kilan unsurlar ise sürekli ürün kalitesi, hizmet prensibi, istikrar, teknoloji ve sürekli yenilik anlayisi.
Bugüne kadar birçok projeye malzeme temin eden Elif Yapi'nin dahil oldugu son projelerden birisi de Viatrans A.S.-Meydanbey Ortak Girisimi'yle Mecidiyeköy'de insaati devam eden, Ytong ürünlerinin kullanildigi ve Dünyanin En Iyi Rezidansi Ödülü'nün sahibi Quasar projesi.
Satis ve Pazarlama Müdürü Ali ERTÜRK: "Ytong'un Pazar Payi Büyüyecek"
LEED, BREEAM gibi yesil bina standartlari gözetilerek yapilan insaatlarin artmasiyla birlikte Ytong'un da pazar payinin her geçen gün katlanarak büyüyecegini düsünüyorum. Kaliteli ve kalici çözümler üretmek, yasanabilir ve sürdürülebilir ortamlar yaratmak için kesinlikle Ytong kullanilmasi gerektigi kanaatindeyim. Ses ve isi yalitimi konusunda gerek laboratuvar ortaminda gerekse uygulamasi yapilmis ve konforu son kullanici tarafindan test edilmis yasam alanalari bizlere de büyü bir satis kolayligi sagliyor. Satis demisken, malzemenin kalitesinin yaninda baska unsurlarin da oldugunu söylemem gerekli... Bencesatistaki temel becerilerin önemli bir kismi insani iliskileri kapsadigi için satisin hafif "mistik" bir havasi da vardir. Dogustan satici olmak, müsteriyle samimi iliskiler kurmak, satisin kokusunu anlamak gibi anlamasi ve ölçmesi zor faktörler degerlendirmelerde ön plana çikabiliyor. Tecrübe, insani iliskilerde dogal yetenek ve çevresel faktörlere duyarlilik, kiskusuz bir satis profesyoneli için önemli avantajlar. Ancak benim görüsüm, satistaki basarinin temelinde çok çalisma ve daha da önemlisi metodlu çalisma var. Satista gerçekten rakamlar konusur. Kastettigim rakamlar satis hedefi yada ürün fiyatlari degildir. Satistaki basarinin en iyi göstergesi, satis aktivitelerinin sayisidir. Ne kadar çok müsteri ile temas kurulursa, ne kadar çok müsteri ziyaret edilirse, ne kadar çok teklif verilip, takip edilirse basari da o denli artar. Hedefleri asan elemanlarin asil sirri, dogustan satici olmak degil, sistematik, disiplinkli çalismak ve çalistirmaktir."
Haberin Kaynagi: YTONG AKTÜEL / Aralik 2014